niedziela, 7 października 2012

One Direction ♥

Witam wszystkich na moim blogu , który będzie o One Direction . Jestem Directionerką od około roku , mam różne photoblogi , ale taki blog jest dla mnie pierwszym z fikcyjnych . Proszę więc o wyrozumiałość jeśli chodzi o wygląd strony . Dopiero się rozkręcam - później na pewno będzie tu lepiej . A więc jak ważny dla mnie jest zespół One Direction ? Najważniejszy . To właśnie ta piątka moich mężow nauczyła mnie dążenia do realizacji marzeń , a także nie przejmowania się hejtami lecącymi na ludzi . Nigdy nie pozwalam , by ktoś z mojego grona powiedział obraźliwe słowo o 1D . Jest to dla mnie jakby ktoś ranił również mnie .
Postaram się dodawać co jakiś czas opowiadania , imaginy , a także jakieś fajne cytaty . Zachęcam do odwiedzania i komentowania mojego bloga . 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz