niedziela, 18 listopada 2012

Take Me Home.

Hej wszystkim ! x
Wiem,że dawno nic tu nie dodawałam,ale już nie wyrabiam. 3 photoblogi i 2 blogi :o 
Muszę sobie chyba zrobić odpoczynek z komputerem i wszystko przemyśleć.
Ogółem miałam dobry dzień, chociaż trochę nudny :> 


Sesja z Take Me Home/ LWWY.










Jakie seksiaki z nich :3





`Kornelia Malik

wtorek, 13 listopada 2012

#yep .x

dzisiaj notka bez ogaru, :d


Chłopcy dziś wracają do UK

Jutro o godzinie 16 (czasu pl) The Hits Radio bedzie miec dla nas jakies wazne info!

W UK, Irlandii i Nowej Zelandii piosenka Little Things jest na pierwszym miejscu listy iTunes!

Zay ma na rece zarys nowego tattoo!

Dzisiejsza publicznosc, podczas wystepu chlopcow w Today Show, pobila wszelkie rekordy tego programu

Liam ma 7mln followersow na twitterze!







Moja zajebista płyta z autografami *o*

~Mrs.Horan

niedziela, 11 listopada 2012

#Directioner

Właśnie się dowiedziałam od Mrs.Horan , że Directioners to najlepsi fani na świecie . Ale fajne uczucie mam teraz na sercu <3 
No to teraz kilka faktów o chłopcach :


-Chłopcy wygrali w kategorii najlepszy debiut!

-Pod studiem Today Show, w NY, jest juz ponad 100 osob, beda tam spac i czekac na chlopcow! (też bym tak zrobiła).

-Chłopcy otrzymali nagrodę MTV EMA Biggest Fans Award.

-Redaktor: Gdzie będą chłopcy bez Liam'a?
Ed Sheeran: w więzieniu. (Haaahahahaha)








Nowa sesja chłopców:










<3





Dodane na tt 1D :



`Kornelia Malik

sobota, 10 listopada 2012

Ellen Show.

dzisiaj tak na szybko wpis . Chłopcy byli w Ellen Show.
Krąży pogłoska, ze Niall zrobil sobie tatuaż . Liam ma już 4 -,-
Kilka zdjec z wystepu u Ellen ;

























~Mrs.Horan



czwartek, 8 listopada 2012

Teen Vogue.

No to dzisiaj dzień bardziej spontaniczny .x
og lubie takie dni!
nie mam dzisiaj weny wiec dodam tylko zdjecia do Teen Vogue ;








Takie z innej bajeczki, ale slodke ;3
Mrs.Horan