niedziela, 4 listopada 2012

Forever alone.

Ale zaniedbujemy tego bloga,a szczególnie ja. No nic trzeba się poprawić. Rozklejam się właśnie przy Harrym Potterze. Jezu jak ten czas szybko leci.Dopiero byłam małą gówniarą z podstawówki ,a teraz już niedługo kończę gimnazjum . W liceum już nie będzie tak samo. O boże ale przynudzam . Wybaczcie . A więc powiem wam , że ja wierzę , że spotkam kiedyś One Direction . Takie mam marzenie i koniec kropka.Trochę się oddaliłam ostatnio od Directionerek. Ale ja jestem głupia . Postaram się jutro napisać jakieś opowiadanie ,albo imagina dla was . Może z Zaynem , może z Niallem . Może z Ziallem . A może całkowicie z kimś innym . Kto wie .






Kocham mojego męża *.*



Umieram *.*


 Ziall *.*

 Błagaaaam . *die*

Hazza *.*
 Horan dla Natalie *.*

 Lou *.*
 Tak . Też cię kocham Liam *.*

Kocham to *.*





`Kornelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz